3 Ocak 2014 Cuma

Yumurtaya Can Veren Yüce Rabbim!

   
       Hollywood yapımcıları hayatımı gözlem altına almayarak her yıl en az 15 saçma hikayeli film kaçırıyo. Hatta Bir Erkek 10 Günde Nasıl Kaybedilir?'in güncel versiyonunu çekilmek istense ve bunu 2 güne düşürseler sıfırdan senaryo yazmalarına gerek bile yok gelsinler benim anlatıcak 2-3 tane hikayem var.

       Neyse konumuz bu değil. Bi insana kahramanım diyebilmek için ne kadar zaman geçmesi lazım bilmiyorum. Ama Superman, Batman falan tek bi hayat kurtardığında kurtardıkları kişinin kahramanı olduklarına göre kimi zaman tek bir olay yeter sonucuna varıyorum. Nedendir bilmem yıllardır ne zaman Enrique Iglesias Hero dinlesem evet yaa biri bana bu şarkıyı söyleyerek gelse olurum. (Hayatımla ilgili acaip hayallerim var kabul ediyorum). Henüz şarkıyı söyleyen olmadı. Ama bi önceki yazıdan hatırlarsınız içimde la la la'lar vardı ya işte o la la la'rın sebebi Çocuk çıktı ve o la la la'ları kahramanlıkla taçlandırdı. Üstelik aradan geçen bi haftada öyle büyük salaklıklar yaptım ki normal şartlar altında Allah Belanı Versin Verystone deyip hızla uzaklaşacağından korkarken beni teşekkür etmenin bile yetmediği bi durumun kucağına bıraktı.

       Heyecandan zaten kıpkıp oluyodum, konuşurken zeka seviyemi 90'larda tutmakta zorlanıyodum. Bi de üstüne napsam az gelir hissi eklendi. Hayır Çocuk'un tarzı da bi acaip yaptığı şeyleri o kadar güzel yapıyo ki hobaaa nasıl bi iyilik yaptım, neyi doğru yaptım da karşıma çıkardın Yüce Rabbim çığlıkları atıyorum. Tabi bu çığlıkları atarken saçmalıyorum da ben saçmaladıkça karşımda sinirden çıldırıyo onu da farkediyorum kızıyo kızıyo kızıyo ama arkasından öyle güzel bi "Kıyamam" geliyo ki dövsün ama kıyamam desin derken buluyorum kendimi.

       Velhasıl son bi haftadır hikayemde bi kahramanın olmasının lüks ve ihtişamını yaşıyorum. Sinirlendiğinde tırsıyorum, terslendiğinde içim üşüyo titremeye başlıyorum ama diyorum ya her şeyin arkasından öyle bi şey yapıyo ki eriyorum:)

*** Okurken dinlenilesi şarkı için bknz: http://www.youtube.com/watch?v=inRNkwrMSVI

     





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder