9 Nisan 2016 Cumartesi

Jübile!


       Ben her bahar aşık olurum diye konuya giriş yapmak çok isterdim. Ama bu kadar büyük yalana gerek yok. Malum bahar geldi etraf aşk böceği, sevgi pıtırcığı çiftlerle doldu taştı. Çok değil bir yıl öncesine kadar ben bu çiftleri gördükçe lanet gelsin çığlıkları atar, görmemek için ne yapacağımı şaşardım. Ama işte yaş kemale erdiğinden midir yoksa kanıksama mıdır bilmem bu yıl etraftaki sevgi pıtırcıkları bende jübile yapma hissi uyandırdı.

       Evet bildiğin jübile yapmak istiyorum ben. Görüyorum büyüdükçe o deli deli aşık olma halleri kalmıyo insanda. Daha aklı başında, daha ayakları yere basar, daha hesaplı sevmeye başlanıyo. Şu yazıyı yazarken nesquikli süt içebiliyoken ve hala mantığımın devreden çıkması mümkünken bu bahar ben son kez birini böyle deli deli seveyim istiyorum. Sevgi dediğin de ben seveyim deyince olan bi şey değil biliyorum ama evrene mesajımı yine yazılı veriyorum işte.

       Öyle bi adam çıksın ki karşıma;

       Deli deli sevme hallerim O'nda göt kalkıklığına sebep olmasın, ulan ne seviyo beni be diye geçirsin içinden ama koz olarak kullanmasın,
        Söylemeyim sürekli sevdiğimi ama O anlasın. O'nun için yaptıklarıma şaşırsın manyak bu kız yapsın,
        Sürprizlerime, hediyelerime alışsın öyle teferruatlı teşekkürlere gerek yok bi eyvallah yapıştırsın ama gözleri parlasın,
        Şefkatle sardığımda anneme bağladı diye geçmesin içinden alsın o şefkati yaralarını sarsın,
        İlgi istesin benden, gelsin saatlerce derdini anlatsın, vaktimi alsın,
        Saçma mesajlarıma, ses duyma aramalarıma, özledim çığlıklarıma şımarsın yüzüme olmasa da içime iyi ki var hissi yaşatsın,
        Olaya küçük bi çocuğun sevilme tepkisiyle yaklaşsın, sevilmesi beni hep daha çok sev arsızlığına varsın,
       
        O bana bunların hiç birini yapmasın ama bilsin;

       Dondurmayı en çok vişneli ve sade sevdiğimi,
       Çayı, kahveyi şekersiz içtiğimi,
       Kokan yiyecekleri yemediğimi,
       Çilek yediğimde kaşındığımı, bazı içeceklerin dudağımı şişirdiğini, kalamar yediğimde kurbağaya benzediğimi,
       En sevdiğim yemeğin içli köfte, en sevdiğim rengin siyah, uğurlu sayımın 7 olduğunu,
       Moduma göre parfüm sıktığımı ama en çok Tom Ford sevdiğimi,
       En sevdiğim mevsimin yaz olduğunu,
       Gözümün içinde bir hare olduğunu ve güneş vurduğunda ortaya çıktığını,
       Gerçek gülüşümün gevrek kahkahalardan oluştuğunu ve ağlamamın çook zor olduğunu,
       Sevdiğim bi şey olduğunda Uuuu Beybi diye çığlık attığımı ve mutsuz olduğumda alt dudağımın düştüğünü,
        En sevdiğim kitabın Çalıkuşu olduğunu, Aşk-ı Memnu'yu defalarca izlediğimi ve en sevdiğim filmin Pretty Woman olduğunu,
        Heyecanlandığımda kıpkıp olduğumu, iltifat aldığımda konu değiştirdiğimi, kendime yürümemin mutlu olmanın bi göstergesi olduğunu,
        Ve en önemlisi O'nun için bi şeyler yapmaktan zevk alıyosam başka hiç kimse için bi şey yapma heyecanı duymadığımı,

         Ama bunları bildiğini de sokmasın gözüme. İnce ince göstersin yeter bana.

        Sevgili evren daha 30'ların başında kabul edilirken ve hala sevecek yerlerim sağlamken diyorum ki belki bu bahar bana bi kıyak yaparsın. İlişki yaşama opsiyonu saklı kalmak koşuluyla önüme böyle bi adam atarsın. Sağlam bi jübile yapar, mantıklı bir ilişki yaşadığımda bu günleri anarım olmaz mı?
       

Okurken dinlenilesi şarkı için bknz:https://www.youtube.com/watch?v=DiQcRvCVCUA
     

2 yorum: