25 Kasım 2012 Pazar

Ben Bi Kez...



      Siz hiç haksızlığa uğradınız mı? Ben bi kez uğradım...
      Ne olduğunu anlamadan, kendi söylediğimi kendim bile unutmuşken, bambaşka hayaller kurarken, kendimi açıklamama fırsat tanınmadan bi akşam vakti her şey yolunda giderken uğradım. Ama amalarım içimde patladı, kıp kıp olup kaldım, içim yandı, bi üşüme sardı, anlatamadım. Ne cesaret edip konuşabildim ne boşverip uyuyabildim. Gözüm daldı, içim acıdı, ağlayamadım bile kalakaldım...

       Siz hiç birinin en kolay vazgeçtiği oldunuz mu? Ben bi kez oldum...
       Her şeyi olmak istemezken, kendime minnacık bi köşe bulduğumu düşünürken, zararsızlığıma kendimi inandırmışken ve en önemlisi ne olursa olsun vazgeçmeyeceğime dair kendi  kendime sözler vermişken. Vazgeçildim. Düşünmemeye zorladım kendimi, kafamdan atamadım. Ağır geldi, şarkılara sarıldım.

        Siz hiç birine gitme diye yalvardınız mı? Ben bi kez yalvardım...
       “Sen gidersen ağzıma sıçılır”. Düşünmeden, sorgulamadan, ezikliğime bakmadan, gururumu sallamadan, egolarımla mücadele etmeden. Ne bi daha aynaya baktığımda kendime kızacağımı düşündüm ne O’nu her gördüğümde hatırlayacağımı. Gitmesin istedim. Kızsın, sövsün ama gitmesin. Afilli cümleler  kuramadım daha fazlasını söyleyemedim. Çaresizce döküldü ağzımdan.

         Siz hiç keşke ölsem diye ağladınız mı? Ben bi kez ağladım...
         Canımı yakanın canını yakamayacağımı bildiğimden, kendi acımla mücadele edemediğimden, elimden bi şey gelmediğinden, umudumu tamamen yitirdiğimden belki sadece ben ölürsem biter diye düşündüğümden. Geçmedi içimin acısı, ölmedim de sabaha kendi acımla büyümüş olarak uyandım. İçimde bi burukluk kaldı, hiçbi şey olmamış, gece hiç yaşanmamış gibi davrandım...

          Sonunu bağlamıcam bu yazının. Bu sefer kendim için yazdım. Yıllar sonra dönüp okuduğumda yaşadığım acıyı tekrar anayım kimse için kendimi bu kadar acıtmayayım...

***Okurken dinlenilesi şarkı için bakınız: http://www.youtube.com/watch?v=Pf6TlRK2ijc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder