23 Ekim 2016 Pazar

Ne Farkeder?

           Son dönem hayatımda olup biteni pek anlatmıyorum. Farkındasınız bi çoğunuz beni her gördüğünüzde sizi eğlendirecek bi kaç hikayem oluyo. Onlarla geçiştiriyorum sohbetlerimizi. Derine inmek istemeyince karşılıklı olarak hayatımda her şeyin yolunda olduğuna inanmış gibi yapıyoruz. Ama biliyorum ki büyük bi çoğunuzda kaygılı bi merak, bi kısmınızda insan olmanın verdiği o ufak dedikodu hevesi, aklınızda tutamayıp bana da sorduğunuz aynı sorular: Verystone sen neden bu kadar zayıfladın? Uykusuz musun? Ve en can alıcısı sen iyi misin?

           Hayır, iyi diilim ben. Son zamanlarda hiç olmadığım kadar kötüyüm belki de. Evet bi şekilde eğleniyomuş gibi yapıyorum, eğlendiriyorum da sizi ama ben artık eğlenmiyorum. Saçma sapan uykular uyuyorum, yemek yemek zulüm gibi, geceleri uyurken dişlerimi o kadar çok sıkıyorum ki sabahlarım hep acıyla başlıyo, çok uzun zamandır ben içime içime ağlıyorum. Eskisi gibi avutup oyalayamıyorum da kendimi.

            Sebeplerin hangisinden bahsedeyim bilmiyorum ki. Kırgınlığımdan yüzünü görmek istemediğim ama sıklıkla görmek zorunda kaldıklarımdan mı, bunca zamandır hayatımda olmasına rağmen aylar önce tek bi şey istediğim ve bunu da yapmadığı için pişman olmayanlardan mı, beni hiç anlamayan, hiç anlamayacak olanlardan mı, hayatımın tam orta yerine aldığım ama bunun için zerre sorumluluk hissetmeyenlerden mi, yaptığım incelikleri görevim gibi görüp bi eyvallah bile demeyenlerden mi, hiç derine inmeden ne giydiğimle ilgilenenlerden mi, samimiyetimi suistimal edenlerden mi, tüm enerjimi sömürüp en ufak mutsuzluğumda şikayet edenlerden mi, değmeyecek insanlar için kendimi paralamamdan mı, vakit kaybetmelerimden mi, bu aralar sıklıkla aklıma düşen babamdan mı, umursanmayışlarımdan mı, kayıtsızlıklardan mı, kıyamadıklarımın bana en çok kıyanlar olmasından mı, attığım mesajları ciddiye almayanlardan mı, korkularımdan mı? Ne farkeder?

            Evet, iyi diilim ben. Bu ne bi ilgi çığlığı ne bi serzeniş. Bu bana sorulan soruların cevabı sadece. Paniğe mahal yok çook düştüm çok kalktım. Yine bulurum tutunacak bi dal kendime yine kalkarım ayağa. Yine çınlatır şen kahkahalarım ortalığı. Zaman sadece biraz zaman...

***Okurken dinlenilesi şarkı için bknz:https://www.youtube.com/watch?v=k8IcSt8hKfA





         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder