22 Temmuz 2012 Pazar

Eblek Benliğime Notlar-1

Yıllardır kendi hemcinslerimin %80’ini eblek olarak nitelendirip yaşadıkları ilişkileri hayretle izleyen ben en sonunda aslında kendimin eblek olduğuna aymış bulunmaktayım. Ben yıllarca yanlış tanımlamışım bu konuyu ortalamanın üstünde bi zeka, muhabbet edebilme yeteneği, espiri kabiliyeti falan insanı ebleklikten kurtarmıyormuş maalesef. Asıl ebleklik ilişkilerde kurman gereken cümleleri bilmeyince ortaya çıkıyomuş.
Bu nedenle düşündüm etrafımda muhakkak benim gibiler vardır. Hem kendime hatırlatıcı notlar olsun hem de benim gibiler okuyup faydalansın diye eblek benliğime notlar hazırladım. (biliyorum kendi hayatımda bişi değişmicek ama belki 3-5 hatunu kurtarırım)
1-      Yıllar Sonra Seni Arayan Çoook Yakışıklı adama Asla Buluşalım Tavla Oynayalım Deme!
2 yıl önce tanıştığın ve yaptığı iş sebebiyle görüşmeler dışında 2 kez buluştuğun (birinde tavla oynamıştık) adam 2 yıl sonra senin oturduğun yere geldiğinde ilk yaptığı iş seni aramaksa o telefonu aç. Hadi açamadın kaçırdın diyelim geri muhakkak ara. Aradığında adamla aranda geçen konuşma gayet keyifliyse ve adam sana naptın hayatında biri var mı diye soruyosa, üstüne olmadığını duyunca ne zaman buluşalım sen söyle ben sana uyarım diyosa sen:
-Aaaaa evet yaaa buluşalım da tavla oynayalım
Deme çünkü adam sana direkt Ben senin tavla arkadışın mıyım Verystone? Diyebilir. Kıp kıp olur kalırsın. Kıvıramaz bocalarsın muhtemelen buluşmada da zırvalarsın! Yapma!
2-      Kimseye Zorla Evlenme Teklif Ettirme!
En yakın arkadaşlarından biri de olsa, herşeyini, her hikayeni bilse de, her haline tanıklık etse de evlenme teklifi etsin de mutlu oluyum diye zorlama. Sonra cidden evlenme teklif eder, ayıp olmasın diye he der sonra kıvranırsın. Ya ciddiye aldıysa, ya evlenmek zorunda kalırsam evet dedim şimdi noolcak? Ama ama ben evlenemem evlenirsem tüm hikayelerim biter diye takıntı yapar yüzünü sivilceler sarar bi de çocuğun telefonlarını açmazsın. Bırak hayatında hiç evlenme teklifi olmasın. Zorlama!
3-      Hemen Elmyra Duff’a, Anne Şefkatine, Meraklı Komşu Teyze’ye Bağlama!
Kimseyi kıskanmaman güzel bi özellik olabilir ama keşke ilgiyle de boğmasan! İnsanlar hastalanabilir, işleri çok olabilir, dertleri olabilir ama bu günde 20 kez arayıp nasıl oldun demeni, bazen birilerini kıskandırmaya çalışan arkadaşlarına telefondaki meçhul sevgili rolünü yaparken gelip hastaneye götüreyim milerini, aradığında 2 kez açılmadıysa telefon bi yerde böbrekleri çalınmış perişan halde yatıyoru aklına getirmeni, dışlanmıştır o şimdi bilmediği yerde naaaptikileri gerektirmez! Rahat bırak insanları az biraz kimse ilgisizlikten ölmez!
4-      Ama Hep Seni Seviyorum De!
O kadar kötü şeyden sonra bu ne alaka deme şimdi. Sen yine de seni seviyorum de hayatındaki herkese.(Annem tarafından insanlara her an bişey olabilir duygusuyla büyütüldüğüm için sanırım içimde tutamıyorum ben ya bişi olurda söyleyemezsem diye)  Duyabileceğin cevaplar çok belli benimkiler ve hissettirdikleri aşağıda:
a)      Teşekkür ederim. (Gece saat 3’te gereksizin birine çok içimden gelerek kurmuştum öküz teşekkür etmişti hımm iyi geceler o zaman diyip kapadım telefonu. Bi daha aynı kişiye kurmadım o cümleyi duyduğum en salakça cevaptı)
b)      Eyvallah (Benim hayatımda hep ayrı bi yeri oldu verilen eyvallah cevaplarının. Kurtlar Vadisi’nden kalma bi alışkanlık. En sevdiğim karşı cevaplardandır. Yine olsa yine kurarım)
c)       Ben de seni. (bu da eblekçe işte. Ulan bari adam gibi tamamla cümleyi ben de seni seviyorum de diline mi yapışır?  Bunu duyduğumda da kurasım kaçıyo)
d)      Bokunu Çıkarma Verystone (İçten bi tepki en azından. Kabullenip söylemeye devam ediyorum)

5-      Boyun 1.70’in Üstündeyse Pony’e Binicem Deme!
Bu öylesine bi madde oldu ama tamamen kendime bi uyarı J

Bunların ne kadarını yapabilirim bilmiyorum. Ama 2 yıl sonra dönüp baktığımda 2 maddeyi dinlediysem başarıdır. Belki beni Eblek benliğimden kurtarır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder