29 Temmuz 2012 Pazar

Sonunda Öküz Diyeceksek Burcun Ne Önemi Var?

İtiraf ediyorum ben de Serdar Ortaç’ın bile kınadığı o Türk kızlarındanım. (Bilmeyenler için bi röportajında neden hep yabancı hatunlarla gezdiği sorulmuştu ve kendisi abi Türk kızları ile muhabbet edilmiyo 3. Cümleleri burç oluyo demişti. Seni çöpe atacağım poşete yazık Serdar!) Tanıştığım herkesin, özellikle de karşı cinsin, burcunu bi şekilde öğrenir, tavlama taktiklerini, yaklaşma numaralarını internetten araştırır ona göre işe yaramaz bi sürü strateji belirlerim. O yüzden kendi deneyimlerimi paylaşayım millete bi faydam dokunsun.
Kova Burcu Erkeği: Tamam kafalrı çalışıyo çocukların, muhabbetleri de güzel ama arkadaş bi burç insanı bu kadar mı kuruntulu olur? Hep bi arkamı kollayım derdi, benden gizli iş çevirdin halleri, ha bi de inanılmaz bi kıskançlık. Bunların biri yüzünden koca bi dönem boyunca dersaneye eteği geçtim, kot pantolon bile giymeden gittim ben. (Vücut hatlarını ortaya çıkarıyomuş). Ama romantiktir de, en güzel sürpriz yapanları bu burçtan çıkıyo. Ben dayanırım, erkek dediğin kıskanır, gerekirse kafamı çıkarmam evden dışarı diyosan buyur tadını çıkar. (Ben baskıya dayanamayıp, aldatmıştım)
Balık Burcu Erkeği: Duyunca yazııık sen duygusalsın kıyamam oluyosun ya baştan uyarıyım yok öyle bişey. Bi insan bu kadar mı yere bakan yürek yakan olur, her gördüğü kıza mı iş atar. Sen dönüp birine baksan kıyamet koparır, ortalık ayaklandırır yanından ayrıldığın anda hemen sıradakini arar öyle pis bunlar. Ağlak olabilir ama ilişkilerinde hiç görmedim, çabuk sıkılıyo adamlar. Ben de sallamam diyosan olur bundan da. (Ben kontrol edemicem hikayeleri uzatmıyorum, uzaklaşmıştım)
Oğlak Burcu Erkeği: Bu adamla olur bişeyler, hikayeye başlarsın ama güvenmesi için kendini paralaman gerekir. Sadece sana değil, kendine de güvenini getirmen lazım. Adam sevildiğinden, aldatılmayacağından, terkedilmeyeceğinden emin olmadan çok sallamaz olabilir. Peşine düşersin, arar sorarsın, bin kere seviyorum dersin yok inanması için ne gerekiyo ben çözemedim. Bi de ev kuşudur bunlar, öyle sokaklarda takılayım, çılgın atraksiyonlar yapayıma gelmez çok. Mantıklı bi ilişkim olsun noolucak katlanırım diyosan evlenir gidersin bunla. ( Ben uğraşmaktan yılmıştım, bi kıskançlık krizinde ne halin varsa göre bağlayıp kaçtım)
Akrep Burcu Erkeği: Uuuu beybi bi insan hiç bişeyi mi unutmaz. Her kavgayı bi önceki kavgaya bağlar bunlar. Güzel seviyo adamlar genel anlamda, çok sıkmadan, eğlendirerek, senle kudurmayı bilerek seviyolar. Ama sinirleri çekilmiyo hiç. Sinirlenince gözü dönüyo ne dediğini bile bilmiyo genelde. Sırf bakışlarının hatrına katlanılır bunlara. (Anlaşılacağı üzere ben kaçmadım, uzaklaşmadım adam terketti beni)
Yay  Burcu Erkeği: Kendileri için her ne kadar özgürlüğüne düşkün denilse de kendisiyle eğlenen, konuşmayı seven, muhabbeti çekilirin ötesinde birini bulunca bildiğin bağlanıyo bu adamlar. Ama  ne kıskanıyolar, ne ağız tadıyla kıskanmana izin veriyolar. Bak herkes bana bakıyo az bi kıskansana adam çığlıkları atmamak için kendini zor tutuyosun. Bi de bunlarla takılabilmen için biraz sokak kedisi olman lazım, çok ince eleyip sık dokumucaksın, nerde atraksiyon var orda olucaksın, yorulmayacaksın. Şahsi kanaatim üniversite yılları için ideal sevgili. Sonrasında zora sokar biraz.
Aslan Burcu Erkeği: Bi insan yürüyüşünden bile ne burcu olduğunu belli eder mi? Aslansa eder. Bu adamların kafaları hep yukarıdadır. Dik yürüyüşü, her cümleye ben diye başlamasından hemen anlarsın. Bunlarla biz olmak çok zordur. Oldu diyelim başardın, seni gördü çarpıldı, yanında öyle bugün de az biraz salaş gezeyim, kendimi bırakayım yapamazsın. Yanındaki hatunda dikkat çeksin ister bunlar, muhabbetin falan çok önemli değil, yanında taşımak için ideal ol yeter. Ha bi de yalanlarına katlanabilmen gerekir. Kendisinin de unuttuğu milyonlarca yalan söyler bunlar. (Gösterişine kapıldığım bi tanesi oldu, sonra anladık ki ikimizden bi cacık olmaz)
Terazi Burcu Erkeği: Sokakta hanımefendi, yatakta fahişe, mutfakta aşçı tanımını bence bu adamlardan biri yapmış olabilir. Nazik olucaksın bu adamların yanında, arkadaşları görüp takdir edicek. Birlikteyken çok eğleniceksiniz, sıkıcı olmıcaksın, adamı dertlerinle yormıcaksın. Mümkünse kavga çıkarmıyacak ha bi de fazlasıyla ateşli olucaksın. Yoksa adam zaten flörtöz ben sıkıldım bi hava alıyım diye kaçıp gider. Ama ilginçtir bunlar hep döner. Bi kere muhabbetinden hoşlandıysa, azıcık da kıymetlisi olduysan arar sorar peşine düşer senin. (6 yıldır var böyle bi tane hayatımda 16 yıl da olsa olur sanırım)
İkizler Burcu Erkeği: Acaip bi çekimleri var bu adamların. Benim tanıdıklarımın istisnasız hepsinde şeytan tüyü vardı. Bunları da tanımak çok kolay, bi ortamda etrafında en çok insan olan, ve böyle üstüne basa basa hahaha şeklinde kahkaha atan biri varsa bil ki İkizler burcu erkeği kendisi. Muhabbetleri efsanedir hiç sıkılmazsın yanında ama birden biter o muhabbet ulan naptım ben ne dedim anlamadan asar suratını. Üstüne alınma aklına bişey gelmiştir, canı surat asmak istemiştir. Bunların karşısında sadece güzel olmak yetmez ayrıca bildiin ortalamanın üstünde bi zekaya da ihtiyaç var muhabbetini anlamayan adama tahammül edemiyolar dünya güzeli bile olsa. Ha sevip sevmediğini de hiç bilmiceksin bu adamların muhtemelen söylemeyecek. Sen arkadaş ol bu adamlarla, kanka ol, sevgililiğe yanaşma. (Ben bunları karşılıksız sevebilme yeteneğine sahibim, severim)
Koç, Boğa, Yengeç, Başak, hiç karşıma çıkmamış. Hoş çıkanlara baktığım zaman çok bi şey farketmemiş. En nihayetinde hepsine başlarken Romeo, bitirirken Öküz diyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder