11 Ocak 2014 Cumartesi

Dönüş...


         Allah'ım sürprizlerle dolu bi hayatım olsun istiyorum ben artık. Beklediğim her şeyin başıma geldiği bi hayat giderek yorucu olmaya başladı. Karma'ya yine az biraz inanmakla birlikte Secret vb. felsefeleri hep salladım. İyi düşün iyi olsun olayı desen zaten bende hiç işlemiyo. Beynim iyi düşünme modunu sanırım 15 yaşımda bırakmış ondan sonrası hep bi aha kesin sıçıcam, dur bakalım nerde patlıycakla dolu. Ve maalesef yine şaşırmadım...

          Girizgahtan anlaşılmıştır ama detay vermeden anlatmak tarzım diil. Okuyanlar hatırlar 2 haftadır bi mutluluk bi huzur modunda takılıyodum. Yok artık lan nasıl yani diye diye gezerken bi yandan da içimden hep bi Verystone bi sakin durdurmaları yapıodum. İyi ki yapmışım. Zira çocuk cidden Kahraman çıktı. Klasik süper kahraman hikayesi işte geldi 2 hafta kadar hayatımı kolaylaştırdı tam gerçek kimliğini öğrenip kahraman olmayan halini sevicektim ki bi dakika gerçek kimliğimi açıklayamam, pardon bayan yeni görevler beni bekler diye ortadan kayboldu. E ben safım zaten kaybolduğunu da pardon bayanı duymadan anlayamadım. Her şey yolunda sanıyorum cümleyi duyana kadar, hala bi kocaman kalıbımdan utanmadan şirinlik yapma çabaları, ahaha dur tatlı tatlı yazıyım tatlı tatlı karşılık alıyım kasmaları cevap gelmeyince hmmm sanırım görmedi ay birazdan yazar şimdi beklemeleri derken Çocuk çok seri bi şekilde gerçek dünyaya döndürdü beni. Öyle bi döndük ki üstelik son durumumuz yolda görsen Merhaba merhaba, telefonla konuşsan iş güç nasıla bağlama haline geldi.

           Neyse ki alışkınım bu duruma, neler neler patladı bugüne kadar. İyi tarafından bakıyorum üstelik ben bi kere bi kahramanla tanışmıştım diyebilicek sakinlikteyim de elimde patlayan sadece hikaye olmadı bi de bugüne kadar hep birine hediye etmeyi beklediğim bi şey de kaldı bende.

           Özetle; yapılamamış sürprizim, bi kahraman görmüş 15 günümle tekrar döndüm işte. Nerde kalmıştık ha biz en son çok seviyoduk sallanmıyoduk ve sevdiğimize sitemler eden melankolik yazılar yazıp, yer yer küfrediyoduk. Başlayalım mı yine?

           
***Okurken dinlenilesi şarkı için bknz: http://www.youtube.com/watch?v=jLEZE-gOcLQ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder